Nuotoliniai mokymų kursai „Partnerysčių projektų kompasas“

Sveiki atvykę į nuotolinę mokymosi kelionę „Partnerysčių projektų kompasas“. Šis nuotolinis kursas suteiks jums reikalingų žinių ir įgūdžių sėkmingam „Erasmus+“ partnerysčių bendradarbiavimui bendrojo ugdymo, profesinio mokymo, aukštojo mokslo ir suaugusiųjų švietimo  projektų (KA2) pasiruošimui. Jūsų laukia įdomi kelionė per švietimo projektų vandenyną, kur kryptį rodys mūsų informacinis kompasas, pripildydamas jūsų kuprines naujų žinių, įgūdžių ir įrankių sėkmingam projekto planavimui. Rekomenduojame nuosekliai eiti per visas mūsų kelionės maršruto stoteles. Visas kursas sukurtas taip, kad prieš tai gautas žinias galėtumėte praktiškai pritaikyti kitoje stotelėje. 

Labai svarbu pabrėžti, jog šių nuotolinių mokymų metu mes nepildysime realios projekto paraiškos. Tai – ne projektų paraiškų pildymo mokymai. Tačiau pabaigę šiuos mokymus savo kuprinėje turėsite patį vertingiausią suvenyrą – struktūruotą savo projekto idėją. O kažkur jūsų organizacijos teritorijoje, jau stūksos pastatyti tvirti pamatai paraiškos pildymui – t. y. konkrečiai suformuluoti tikslai, uždaviniai, apibrėžta projekto problematika, suplanuotos pagrindinės veiklos, numatyti rezultatai ir projekto viešinimo bei sklaidos etapai.

Kviečiame į kelionę prisijungti visą jūsų komandą, kuri planuoja prisidėti prie projekto įgyvendinimo. Juk keliauti kartu smagiau!

Susipažinkite su lankytinomis kryptimis šios kelionės metu:

Rytų kryptis – tai jūsų pirmasis sustojimas, kur atskleisime formaliuosius partnerysčių projektų (KA2) kriterijus. Tai taps tarsi kelrodžiu, suteikiančiu pagrindinių žinių apie programos reikalavimus, kurie padės tvirtai žengti projekto kūrimo keliu. Savo žinias galėsite pasitikrinti atlikdami interaktyvų testą.

Pietų kryptis – nersime į partnerysčių projektų (KA2) kokybinius kriterijus ir bandysime praktiškai pritaikyti teorines žinias įvairioms projektų idėjoms. Tai puiki stotelė pasitikrinti, ar gerai suprantate šių projektų esmę ir ar nepasiklydote tarp kitų Erasmus+ projektų formatų. Šiame etape praktiškai prisiliesite prie pagrindinio projektų planavimo įrankio – projekto planavimo drobės.

Vakarų kryptis – čia nersime dar giliau į projekto planavimo vandenyną. Gilinsimės į švietimo projekto planavimo detales. Video pristatymai ir projekto drobės įrankis jums padės gilintis į tokius terminus, kaip projekto problema, tikslas, uždaviniai, prioritetai, veiklos, biudžetas ir kiti svarbūs aspektai, kurie yra būtini sklandžiai projekto paraiškos pildymo pradžiai. Projekto planavimo drobė taps jūsų kelionės žemėlapiu ir susitarimu su partneriais dėl esminių projekto krypčių ir veiklos principų.

Šiaurės kryptis – tai jūsų kelionės pabaiga, kur gausite įvairių idėjų, kaip pasitikrinti savo projekto idėjos aktualumą, kaip susirasti tarptautinių partnerių savo projektui, susipažinsite su projektų sklaidos platforma ir projektų vertinimo kriterijais. Taigi pasiekę kelionės šiaurės tašką, turėsite visus įrankius, reikalingus savo projekto idėjos pavertimui į projekto paraišką.

Tikimės, kad šis nuotolinis kursas „Partnerysčių projektų kompasas“ taps jūsų patikimu kelrodžiu, padedančiu naviguoti per nelengvus programos „Erasmus+“ vandenis. Taigi, pakelkime bures ir leiskimės į šią pažintinę kelionę kartu!

Viso nuotolinio kurso minimali trukmė – 5 akademinės valandos. Šiuos mokymų kursus pradėkite ir baikite savo tempu.

Užduotis:

Tikriausiai šiuos mokymus susiradote, nes galvojate apie galimybę įgyvendinti partnerysčių projektą su savo bendruomene, o galbūt jau teikėte paraišką, bet negavote finansavimo ir norite tobulinti savo idėją. Jei taip, pirmoji užduotis jums –  1–2 sakiniais užrašykite savo projekto idėją: apie ką ji yra, koks jos tikslas arba norimas pasiekti rezultatas? Tai, ką užrašėte, pasiimkite su savimi į šią kelionę. Prie jūsų idėjos sugrįšime dar ne kartą.

Rytai: formalieji partnerysčių projektų kriterijai

Erasmus+ partnerysčių bendradarbiavimui projektai ir jų galimybės

Programos „Erasmus+“ 2 pagrindinio veiksmo (KA2) partnerysčių projektai bendradarbiavimui skirti aukštojo mokslo, bendrojo ugdymo, profesinio mokymo ir suaugusiųjų švietimo sektorių atstovams. Partnerysčių bendradarbiavimui projektais siekiama remti novatoriškos praktikos plėtotę, bendras iniciatyvas, kuriomis Europos lygmeniu skatinamas bendradarbiavimas, tarpusavio mokymasis ir keitimasis patirtimi. Sužinokite daugiau apie du skirtingus šių projektų tipus pažiūrėję šį filmuką:

Taigi, kaip jau supratote, siūlomos dviejų tipų partnerystės, padėsiančios organizacijoms dirbti, mokytis ir augti:

  • bendradarbiavimo partnerystė (angl. cooperation partnership)
  • mažos apimties partnerystė (angl. small-scale partnership)

Svarbiausius formaliuosius kriterijus apibrėžia kiekvienais metais atnaujinamas Erasmus+ programos vadovas, žr. skiltį ,,Partnerysčių projektams”. Tai dokumentas, kuris jus lydės visos kelionės metu nuo idėjos iki projekto įgyvendinimo, tada išsaugokite jį savo kompiuteryje ir visada turėkite po ranka.

Ką sužinojote apie partnerysčių projektus?

Atėjo laikas pasitikrinti žinias apie formaliuosius partnerysčių projektų kriterijus. Dalyvaukite viktorinoje ir iškart sužinokite rezultatą.

Pietūs: partnerysčių projektai praktikoje

Kompaso rodyklė sukasi į pietus. Kviečiame patyrinėti partnerysčių projektų kokybinius aspektus bei susieti turimas žinias su praktiniais pavyzdžiais.

Tai kaip partnerysčių projektai atrodo realybėje? Kviečiame peržiūrėti video įrašus, kuriuose užfiksuotos realių partnerysčių projektų vykdytojų patirtys ir patarimai pradedantiesiems. Žiūrėdami pasižymėkite sau patikusias idėjas ir patarimus, labiausiai įkvėpusias mintis.

Bendradarbiavimo partnerysčių (KA220) projektų pavyzdys: Vilnius TECH

Bendradarbiavimo partnerysčių (KA220) projektų pavyzdys: Kauno kolegija

Bendradarbiavimo partnerysčių (KA220) projektų pavyzdys: Kauno technologijų universitetas

Bendradarbiavimo partnerysčių (KA220) projektų pavyzdys: Panevėžio mokymo centras

Mažos apimties (KA210) partnerysčių projekto pavyzdys. Šiaulių techninės kūrybos centras: Šiauliai tech

Mažos apimties (KA210) partnerysčių projekto pavyzdys: Šiaulių Dermės mokykla

Mažos apimties (KA210) partnerysčių projekto pavyzdys: VšĮ Kūrybiška edukacija

Diskusija „Ar tai partnerysčių projektas, ar ne?“

Atėjo laikas pasitikrinti, ar teisingai supratote partnerysčių projektų ypatumus, ir pabandyti atrasti atsakymą, ar jūsų turima idėja tinka šiam programos veiksmui. Kylančius papildomus klausimus pasižymėkite.

Jei visgi partnerysčių projektai ne jums, kviečiame ateityje ir toliau įgyvendinti projektus, skirtus besimokančiųjų ir personalo mobilumui, teikiant programos „Erasmus+“ 1 pagrindinio veiksmo (KA1) paraiškas,  taip pat, jeigu dar neturite „Erasmus+“ akreditacijos, kviečiame ją įgyti. Išsamią informaciją apie „Erasmus+“ akreditacijos teikiamą naudą rasite čia: https://erasmus-plius.lt/organizaciju-akreditavimas-svietimo-srityje 

Jei gyvenimas būtų projektas

Tikiuosi, kad šiame etape jau aiškiai žinote, kokiam partnerysčių projekto tipui geriausiai tinka jūsų turima idėja (atsimenate, ta, kurią užsirašėte kurso pradžioje?). Galbūt ji jau šiek tiek pasikeitė ir apsišlifavo, kai sužinojote apie formaliuosius projektų kriterijus ir programos reikalavimus? Nuostabu!

Jūsų laukia kita praktinė užduotis. Galite atlikti jas abi, arba pasirinkti pagal savo norimą partnerysčių tipą:

Pasakos apie remontą projekto drobė (pildymui)

PDF

ATSISIŲSTI
Pasakos apie remontą atsakymų variantai (pildymui)

PDF

ATSISIŲSTI
KA210 Istorija apie Pavardenių šeimos atostogas

PDF

ATSISIŲSTI
Pasakos apie šeimos atostogas atsakymų variantai

PDF

ATSISIŲSTI

Teisingi atsakymai

Pasitikrinkite, ar teisingai sudėliojote pasakos-projekto aspektus (atsisiųskite tik tada, kai baigsite pildyti savo dokumentą):

Pavyko? Jau spėjote susipažinti su pagrindiniais kokybiško projekto planavimo aspektais, t. y. apie ką reikia pagalvoti prieš paimant į rankas projekto paraišką ir ją pildant. Labai dažnai mūsų galvose zuja daugybė idėjų ir norų, kuriuos bandome sutalpinti projekto paraiškoje. Tačiau ko dažnai pritrūksta paraiškų teikėjams – tai gebėjimo sustruktūruoti savo idėjas taip, kad veiklos atitiktų uždavinius, o uždaviniai vestų jūsų komandą vieno bendro tikslo link ir pasiektų prasmingų rezultatų.

Su detalesne projekto planavimo drobės versija susipažinsime kitame žingsnyje. Sukim kompaso rodyklę tolyn ir žiūrėkim, kur jis mus nuves!

Bendradarbiavimo partnerysčių (KA220) Pasakos apie remontą teisingi atsakymai (pasitikrinimui)

PDF

ATSISIŲSTI
Mažos apimties partnerysčių (KA210) Pasakos apie atostogas teisingi atsakymai (pasitikrinimui)

PDF

ATSISIŲSTI

Vakarai: partnerysčių projekto planavimas

Įvadas į projekto drobę ir kokybiško projekto dizainas

Kompaso rodyklė jau pasisuko į vakarus! Jau įpusėjome savo kelionę ir pasiekėme aukšto kalno papėdę. Į jį įkopti, t. y. susiplanuoti savo pačių projektą, tikime, nebus lengva, tačiau laukia tikrai įdomi kelionė! Trumpai apie kokybiško partnerysčių projekto planavimo etapus ir pagrindinius akcentus:

Na, o sklandžią kelionę užtikrins mūsų paruoštas pagalbininkas jums – projekto planavimo drobė. Parsisiųskite, atsidarykite ir pradėkime pildyti kartu!

Kadangi šis projekto etapas svarbus ne tik jums, kaip projekto paraiškos teikėjui, bet ir visai jūsų partnerystei, šiame etape galite įtraukti ir visus partnerius. Pateikiame parsisiuntimui tiek lietuvišką, tiek anglišką projekto drobės (angl. „project canvas) versijas.

Projekto problema, bendrieji ir specialieji prioritetai, poreikiai, tikslas, uždaviniai, tikslo grupės

Apie viską nuo pradžių! Jeigu jau turite konkrečią projekto idėją, su kuria norite dirbti ir ją gvildenti taip ir padarykite. Jei šiuo metu konkrečios idėjos neturite, galite pasirinkti iš mūsų siūlomų idėjų sąrašo. Pabandykite įsijausti į pasirinktos švietimo bendruomenės problemą ir pildydami drobę formuluokite atsakymus būtent pasirinktai problemai.

  • Problema: jūsų mokyklos / darželio mokytojams trūksta įgūdžių, kaip dirbti su karo pabėgėliais iš Ukrainos ir kitais migrantais (kalbos, kultūriniai, socialiniai barjerai). Jūs norite užtikrinti socialinę įtraukti visiems jaunuoliams / mokiniams. Taip pat ir mokiniai stokoja įgūdžių priimti kitokius mokinius savo klasėse. Kaip partnerysčių projektas tai padėtų išspręsti?
  1. Problema: Labai neaktyvi jūsų mokyklos mokinių ir tėvų bendruomenė. Norite užkurti dalyvavimo ir bendro sprendimų priėmimo procesą ir tam norėtumėte panaudoti e. alyvavimo principus demokratiškai ir moderniais skaitmeniniais būdais įtraukti mokinius ir mokytojus į sprendimų, susijusių su mokyklos gyvenimu, priėmimą. Kaip partnerysčių projektas tai padėtų įgyvendinti?
  2. Problema: Kova su klimato kaita kiekvieno sąmoningo piliečio pareiga. Paskutinio susitikimo metu su kolegomis suaugusiųjų švietėjais ir mokytojais buvo išreikšta, jog jūsų švietimo organizacija  atsilieka aplinkosaugos klausimu, norite keisti senjorų  sąmoningumą, bet ir įkurti bendruomenėje Žaliųjų koaliciją, integruoti žaliąjį požiūrį rengiant mokymo programas, siekiate tapti geruoju pavyzdžiu. Kaip partnerysčių projektas tai padėtų įgyvendinti?
  3. Problema: šiandienos mokykla ruošia vaikus ateities profesijoms, kurios dar neegzistuoja. Jūs profesinė mokykla, kuri ir kuria tas ateities profesijas. Jums svarbiausia mokymosi visą gyvenimą kompetencija, kurią turi išsiugdyti moksleiviai, norėdami sėkmingai integruotis darbo rinkoje. Kaip paruošti dabarties moksleivius ateities iššūkiams? Kaip partnerysčių projektas tai padėtų įgyvendinti?

Prioritetai

Susipažinkite su „Erasmus+“ bendraisiais prioritetais video formatu:

  • Aplinka ir kova su klimato kaita:
  • Skaitmeninė transformacija:
  • Įtrauktis ir įvairovė:
  • Dalyvavimas demokratiniame gyvenime, bendros vertybės ir pilietinis aktyvumas:

Su konkrečiais sektoriais susijusius prioritetus rasite programos vadove.

Užduotis:

Pabandykite užpildyti projekto drobę ir baikite ties suformuluotais projekto uždaviniais.

Projekto veiklų planavimas

Jau žinote kryptį (tikslą) ir turite aiškią motyvaciją, ką ir kodėl norite keisti savo bendruomenėje ar švietimo sistemoje. Dabar jūsų uždavinius paversime konkrečiomis veiklomis ir pabandysite užpildyti Gantt veiklų tvarkaraštį.

Užduotis:

Parsisiųskite tuščią veiklų tvarkaraštį (Gantt) ir pabandykite jį užpildyti.

Projekto planavimo drobė lietuvių kalba.

PDF

ATSISIŲSTI
Project planing canvas in English.

PDF

ATSISIŲSTI
Projekto planavimo drobė lietuvių kalba.

PDF

ATSISIŲSTI
Project planing canvas in English.

PDF

ATSISIŲSTI
Veiklų tvarkaraštis mažos apimties partnerysčių projektams

XLS

ATSISIŲSTI
Veiklų tvarkaraštis bendradarbiavimo partnerysčių projektams

XLS

ATSISIŲSTI

Rezultatai, poveikis, rodikliai

Rezultatai, poveikis, kokybiniai, kiekybiniai rodikliai

Projekto poveikis – tai ilgalaikis ir gilus pokytis, kurį projektas sukuria tikslinėje grupėje, organizacijoje ar netgi platesnėje visuomenėje. Tai ne tik tiesioginiai projekto rezultatai, bet ir jų tolesnis poveikis, kuris gali pasireikšti po projekto pabaigos. Pakalbėkime apie projekto rezultatus ir poveikį!

Užduotis:

Pagal video instrukcijas užpildykite poveikio planavimo lentelę savo projekto idėjai. Parsisiųskite docx dokumentą čia.

Lygmuo Koks poveikis? Kiekybiniai rodikliai Kokybiniai rodikliai Iš kur sužinosite? (šaltinis)
1. Individualus Pavyzdys: 1.1 patobulinta  mokytojų tarpkultūriškumo kompetencija  1.1.1. Mokymuose apie tarpkultūriškumą dalyvauja 90 % mokyklos mokytojų.

1.1.2. 80 % dalyvavusių mokytojų teigia, jog patobulino savo tarpkultūriškumo kompetenciją.

1.1.1. Mokymuose dalyvaujantys mokytojai taiko tarpkultūriškumo kompetenciją organizuodami tarptautines veiklas pamokose. 

 1.1.2 Geresnė partnerių mokytojų kompetencija mokyti mokinius apie tarpkultūrines kompetencijas

1.1.1 įsivertinimo anketa prieš ir po, palyginimas.

1.1.2. Pamokų planai.

2. Organizacinis 2.1.
3.  Platesnei visuomenei, suinteresuotosioms šalims
Bendradarbiavimo partnerystėms papildomai:
3. Vietinis 3.1.
4. Regioninis 4.1.
5. Nacionalinis 5.1.
6. Europinis 6.1

Apibendrinkite ir užpildykite projekto drobėje lentelės apie poveikį vietiniu, nacionaliniu ir europiniu lygmenimis bei poveikį organizacijoms ir dalyviams.

Kiekybinių ir kokybinių rodiklių pavyzdžiai ir poveikio matavimo priemonės

PDF

ATSISIŲSTI
Metodinė priemonė „Poveikis+“

PDF

ATSISIŲSTI

Projekto viešinimo ir rezultatų sklaidos planas

Suprantama, kad gali pasirodyti, jog užtenka tiesiog kokybiškai įgyvendinti savo numatytas projekto veiklas. Tačiau taip pat svarbu projekto poveikį padidinti n kartų apie jį komunikuojant tiek viso projekto metu, tiek skleidžiant projekto rezultatus už partnerystės ribų. Jei sukursite kažką įdomaus ir pritaikomo, kodėl gi nepasidalinus su kitais?

Užduotis:

Užpildykite projekto drobės punktus apie projekto viešinimą ir projekto rezultatų sklaidos planą. Jums gali padėti šios lentelės.

Projekto viešinimo planas:

Ką? Kokią žinutę norite perduoti? Kokie yra pagrindiniai jūsų projekto privalumai, kokiomis temomis norite komunikuoti? Kam? Kas yra jūsų tikslinė auditorija? Mokiniai, studentai, suaugę besimokantieji, mokytojai, švietėjai,  tėvai, bendruomenė, politikos formuotojai? Koks jų profilis (pvz. amžius, profesinės  sritys ir pan. ) ? Kiek žmonių norite pasiekti? Kaip? Kokius kanalus naudosite? Socialiniai tinklai, mokyklos tinklalapis, vietinė žiniasklaida, renginiai, informaciniai stendai, naujienlaiškis ar pan.?
1.
2. 

Projekto rezultatų sklaidos planas:

Rezultatas: Ką norite skleisti? Mokymo programą, metodiką, įrankį, gerąją patirtį ar kt.? Tikslo grupė: Kam tai aktualu? Kitos mokyklos, mokytojai, švietimo ekspertai, politikos formuotojai ar kt.? Kanalas: Kaip pasieksite savo auditoriją? Konferencijos, seminarai, publikacijos, socialiniai tinklai, internetinės platformos ar pan.? 
1.
2. 

Papildomi resursai apie projekto viešinimą:

Rizikų valdymas, projekto vadyba ir darbas komandoje

Kaip ir kiekvienoje kelionėje pasitaiko nutikimų, taip ir kiekviename projekte neišvengsime rizikų, galimų konfliktų ir tiesiog netikėtų situacijų, kurias reikės spręsti komandoje. Kaip pasiruošti galimoms rizikoms ir jų išvengti? Kaip užtikrinti sklandžią projekto eigą ir priežiūrą?

Užduotis:

Drobėje nusimatykite, kaip lygiavertiškai veiksite, spręsite konfliktus, komunikuosite tarptautinėje komandoje, bei kaip saugosite ir archyvuosite rezultatus.

Nusimatykite projekto rizikų valdymo planą, apgalvokite įvairias galimas rizikas šiose ir kitose srityse:

  • Partnerio pasitraukimas iš proceso arba darbuotojų kaita 
  • Fizinio ir psichologinio saugumo (ne)užtikrinimas
  • Terminų vėlavimas ir kiti laiko valdymo iššūkiai
  • Netinkamas biudžeto paskirstymas ir valdymas
  • Konfliktai konsorciumo viduje
  • Sukurti produktai ir rezultatai nepasiekia norimo poveikio arba nėra tvarūs
  • Kita

Projekto rizikų valdymo planas:

Galimos rizikos Rizikų prevencijos veiksmai Veiksmai įvykus rizikai
1.
2. 

 

Projekto biudžetas

Kaip jau turbūt žinote, planuodami mažos apimties partnerysčių projektą galite rinktis iš dviejų dydžių fiksuotų biudžetų 30.000 EUR arba 60.000 EUR, na, o planuodami bendradarbiavimo partnerysčių projektą – iš trijų galimų biudžeto sumų: 120 000 EUR, 250 000 EUR arba 400 000 EUR. Kaip suplanuoti projekto biudžetą?

Valio! Projekto planavimo viršūnė pasiekta! O esant viršūnėje galite į savo projektą pažvelgti tarsi iš paukščio skrydžio. Tą padarysime paskutiniame šios kelionės etape.

Užduotis:

Pabandykite suskaičiuoti savo projekto preliminarų biudžetą (atlikę rinkos analizę, vadovaudamiesi realiais rinkos įkainiais ir informacija gauta iš partnerių partnerių ) savo veiklų tvarkaraštyje. Jame prie kiekvienos numatytos veiklos paskutiniame stulpelyje nurodykite preliminarią tai veiklai numatomą sumą. Galiausiai susumuokite visų atskirų veiklų biudžetus ir pamatysite savo projekto biudžetą. 

Jei planuojate bendradarbiavimo partnerysčių projektą, pasinaudokite jau paruošta biudžeto skaičiuokle.

Kokia veikla remiama partnerysčių projektuose? Parsisiųskite finansuojamų veiklų sąrašą.

Šiaurė: partnerysčių projekto idėjos pasitikrinimas

Paskutinė stotelė projekto idėjos ir plano pasitikrinimas. Susipažinkite su įvairiais įrankiais, kurie padės kritiškai pažvelgti į savo projekto idėją, ją įsivertinti bei susirasti partnerių savo tarptautiniam projektui.

„Erasmus+“ projektų rezultatų platforma

Ši Europos Komisijos sukurta platforma turi dvejopą tikslą. Pirmiausia tai vieta, kurioje viešinsite savo projektą jam pasibaigus, pristatysite projekto metu sukurtus inovatyvius produktus ir pasiektus rezultatus. Antroji galimybė panaudoti šią platformą pasisemti idėjų savo ateities projektams arba pasitikrinti dabartinę idėją. Galbūt kažkas kitas jau įgyvendino identišką projektą kažkur kitur? Sužinokite kaip veikia ši platforma.

Užduotis:

Rezultatų sklaidos platformoje nustatykite norimus filtrus ir pasitikrinkite savo projekto idėją: ar ji unikali? Ar yra panašių jau įgyvendintų projektų? Kokie jų rezultatai ir poveikis? Kaip galite pakreipti savo idėją ir suteikti jai unikalumo?

Nuoroda į  „Erasmus+“ projektų rezultatų platformą.

Partnerių paieška

Kad ir kokioje projekto rengimo stadijoje būtumėte, visiems aktualus klausimas yra o kur rasti patikimus projekto partnerius ir kokių klaidų vengti?

Išgirskite iš pirmų lūpų – kaip susirasti patikimus partnerius pataria VšĮ Menas ir inovacijos vadovė Eglė Naureckytė, kartu su komanda įgyvendinusi savo mažos apimties partnerysčių projektą.

Nuorodos į pateiktus resursus:

Projektų vertinimo kriterijai

Kai užpildysite projekto paraišką ir ją pateiksite savo šalies nacionalinei agentūrai, prasidės sudėtingas procesas paraiškų vertinimas. Yra numatyti konkretūs kriterijai ir maksimalus balų skaičius skiriamas už kriterijų išpildymą. Parsisiųskite supaprastintą vertinimo kriterijų sąrašą. 

Užduotis:

Pasiimkite užpildytą projekto drobę ir pasitikrinkite su vertinimo kriterijų sąrašu. Kiek balų skirtumėte savo projektui? Žinoma, šie vertinimo kriterijai skirti ne projekto planui, o apima visos projekto paraiškos kokybę, tad prie šio sąrašo sugrįžkite dar kartą kai jau turėsite parengtą paraišką. Duokite su projektu nesusijusiems kolegoms perskaityti paraišką ir įvertinti ją remiantis duotais kriterijais, paprašykite suteikti jums grįžtamąjį ryšį.

Paskutinė maršruto stotelė

Štai ir pasiekėme mūsų kelionės tikslą rankose laikote projekto planą ir struktūrą. Dabar belieka kartu su partneriais užpildyti projekto paraišką (t. y. detalizuoti, pagrįsti, paaiškinti, praplėsti) jūsų sugalvotą projekto logiką, numatyti projekto biudžetą, parengti detalų veiklų tvarkaraštį. Jei kyla klausimų kreipkitės į Švietimo mainų paramos fondo specialistus, kurie pakonsultuos dėl formaliųjų programos reikalavimų, arba dalyvaukite informaciniuose renginiuose, paskutinės minutės nuotolinėse konsultacijose (sekite naujienas erasmus-plius.lt, žr. skiltį „Renginiai“). 

Detalus paraiškos pildymo vadovas lietuvių kalba, žr. skiltį „Partnerysčių projektams“.

Linkime sėkmės!