Švietimo mainų paramos fondas, vadovaudamasis raštu Nr. 2009-09-28 Nr. (13.1)-134-3593, gautu iš Vilniaus apskrities valstybinės mokesčių inspekcijos, paaiškina kad 2000-07-11 Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos įstatymas Nr. VIII-1811 (Žin., 2000, Nr. 61-1818, 2005-12-20 įstatymo Nr. X-461 redakcija, Žin., 2006, Nr. 4-96, toliau - LPĮ) reglamentuoja paramos bei labdaros teikimą bei gavimą.
LPĮ 5 straipsnyje nustatyta, kad parama pagal šį įstatymą pripažįstama, jeigu ją teikia Lietuvos Respublikos fiziniai ir juridiniai asmenys, išskyrus politines partijas, politines organizacijas, valstybės ir savivaldybės įmones, biudžetines įstaigas, valstybės bei savivaldybių institucijas ir Lietuvos banką.
Jeigu lėšos iš Europos Komisijos Direktorato ,,Švietimas ir kultūra" bei Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos skiriamos kaip tikslinis finansavimas (sutartyje numatytiems projektams įgyvendinti), tai šios tikslinės lėšos nelaikomos parama ir neįrašomos į paramos gavimo ir panaudojimo metinės ataskaitos FR0478 formą. Atkreipiame Jūsų dėmesį į tai, kad tiksliniam finansavimui priskiriama ir parama, gauta konkrečiai programai vykdyti.
Vilniaus apskrities valstybinės mokesčių inspekcijos paaiškinimas parengtas atsižvelgiant į Švietimo mainų paramos fondo išdėstytas aplinkybes. Jei paaiškėtų kitokių ar papildomų svarbių aplinkybių, Vilniaus apskrities valstybinė mokesčių inspekcija pasilieka teisę situaciją įvertinti kitaip.