Lankantis Maltos bendrojo ugdymo mokyklose teko stebėti įvairių dalykų pamokas, kurių metu stebėjome, kaip jaučiasi mokiniai, kokie tarpusavio santykiai, kaip bendrauja mokytojai ir mokiniai. Pastebėjome, kad mokykloje mokiniai jaučiasi laimingi, jie yra laisvi, saugūs, nes nebijo suklysti, būti įskaudinti. Mokiniai yra skatinami „mąstyti garsiai“, užduoti klausimus ir aktyviai diskutuoti mažomis grupėmis arba individualiai reflektuoti raštu, jie mokomi sužinoti, ko jie galėtų išmokti iš tarpusavio bendravimo ir bendradarbiavimo.

Viena iš įtraukiojo ugdymo strategijų – „augimo mąstysenos“ ugdymas, mokytojai, bendraudami su mokiniais per pamokas, leidžia mokiniui klysti ir iš savo klaidų mokytis, padedant suprasti, kad akademinė nesėkmė nėra kažkas blogo, o intelektas nėra fiksuotų natūralių sugebėjimų atspindys. Mokytojai siekia išryškinti mokinio gebėjimus, akcentuoti tai, kas jam sekasi geriausiai. Todėl mokinys pasitiki savo jėgomis, jaučiasi visaverčiu ugdymo proceso dalyviu, veikia pagal savo sugebėjimus.