Skaitmeninimas dar niekada nebuvo toks svarbus kaip paskutinių metų laikotarpiu. Švietimo sektorius buvo priverstas labiau nei visi kiti sektoriai ypač greitai prisitaikyti prie skaitmenizavimo proceso plėtros. Mažos ir vidutinės įmonės norėdamos išgyventi nuolat besikeičiančioje aplinkoje, priverstos ugdyti darbuotojų skaitmeninius įgūdžius.
„Erasmus+“ strateginių partnerysčių projekto „Profesinio rengimo centrų mokytojų ir meistrų skaitmeninių kompetencijų tobulinimas“ (angl. Improve Digital Competences of VET techers and trainers) idėja kilo siekiant plėtoti profesijos mokytojų ir profesijos meistrų skaitmenines kompetencijas, sukuriant kvalifikacijos kėlimo išteklius skirtus efektyvaus skaitmeninio, atviro ir novatoriško švietimo ir pedagogikos profesinio tobulėjimo planavimui ir vykdymui. Europos Komisijos Jungtinis tyrimų centras (JTC) sukūrė Europos švietimo darbuotojų skaitmeninės kompetencijos sistemą (DigiCompEdu), kurioje išskirtos šešios mokytojų ir instruktorių profesinės veiklų sritys: profesinė veikla, skaitmeniniai ištekliai, mokymas ir mokymasis, kompetencijų vertinimas, besimokančiųjų įgalinimas ir skaitmeninių kompetencijų tobulinimas.