
Akreditacija atvėrė kelią daugeliui prasmingų veiklų, kurios prisidėjo prie dalyvių ir bendruomenių augimo bei vystymosi. Norime pristatyti šias transformuojančias patirtis ir jų rezultatus.
- Kelionę pradėjome kartu su mokymo kursais „Art of development“ Sakartvele bei pasiekėme tris svarbius rezultatus:
- Sėkmingi vizitai į mokyklas, kurių metu mokiniai buvo įtraukti į veiklas per neformalųjį ugdymą. Į Sakartvelo mokyklas įnešėme kūrybiškumo ir naujovių. Mokymų dalyviai lankėsi Tsilkani ir Misaktsieli vidurinėse mokyklose bei įgyvendino keturias savo sukurtas sesijas, kurios apėmė įvairias sritis – nuo emocijų tyrinėjimo per „Gyvas skulptūras“ iki praktinių užsiėmimų „Nupiešk savo emocijas“.
- Sukurti video, kuriuose žingsnis po žingsnio parodoma, kaip siūlome įgyvendinti grupės formavimo bei komunikacijos veiklas. Video sukurti pagal vieną iš mokymų dalyvių sukurtų ir mokykloje įgyvendintų sesijų.
- Sukurtos refleksijos kortelės, panaudojant dalyvių piešinius ir dirbtinio intelekto sugebėjimus.
Daugiau informacijos apie šią veiklą IEŠKOTI ČIA
- Vėliau organizavome ETSpert mokymo kursus Lietuvoje, kuriuose buvo gilinamasi į kompetencijų modelį, skirtą su jaunimu dirbantiems asmenims. Šis procesas apėmė jaunimo darbuotojams reikalingas kompetencijas. Mokymų metu pasiekti svarbiausi rezultatai:
- Svarbiausias akcentas buvo apsilankymas Lentvario M. Šimelionio gimnazijoje, kur dalyviai vienu metu vedė dešimt veiklų įvairiomis temomis – nuo Europos vertybių ir meninės raiškos iki kritinio mąstymo. Šis vizitas baigėsi informatyviu užsiėmimu apie Europos Sąjungos galimybes jaunimui. Tokios veiklos padeda mažinti atotrūkį tarp formaliojo ir neformaliojo švietimo.
- Dar vienas svarbus rezultatas buvo poreikių kortelių „Miško aidai“ sukūrimas, kuriose akcentuojamas kūrybiškumas, emocinis sąmoningumas ir ryšys su gamta.
Daugiau informacijos IEŠKOTI ČIA
- IOUTH jaunimo mainai paaugliams – tai savaitės trukmės nuotykis, kurio metu jie įgijo praktinės mokymosi patirties technologijų ir socialinėse srityse. Ši veikla davė du svarbius rezultatus:
- Jaunimui suteikta galimybė praktiškai suprasti, kaip veikia technologijos ir internetas, tam turėjome lektorių iš šios srities, kuris per praktines užduotis parodė veikimo principus. Ši patirtis įkvėpė jaunuolius gilinti žinias šiame lauke.
- Nauji fasilitatoriai jaunimo lauke, Artūras Papardė ir Aistė Kašėtaitė, vedė visą jaunimo mainų procesą, o padedami mentorės Gvantsa Mezvrishvili įgijo vertingų įgūdžių.
- Be to, Perlojos kaime organizavome jaunimo festivalį, kuriame vietinė ir aplinkinių gyvenviečių bendruomenės turėjo galimybę pabendrauti su tarptautinių jaunimo mainų dalyviais, kurio metu vyko šešių šalių kultūros pristatymai. Daugiausia dalyvavo paaugliai iš aplinkinių kaimų mokyklų.
- Svarbus pasiekimas – išdrįsome suorganizuoti jaunimo mainus paaugliams. Ši patirtis parodė, kad jauni dalyviai yra nuostabūs – jie praturtino mokymosi procesus ir įkvėpė „Inovatyvi karta“ komandą.
Daugiau informacijos IEŠKOTI ČIA
- Pažintinio vizito „Where formal and non-formal meets” metu daugiausia dėmesio skirta įvairių švietimo įstaigų ir jaunimo centrų ryšių užmezgimui. Dalyviai aplankė šešias skirtingas organizacijas, įskaitant mokyklas, jaunimo centrus ir vaikų darželį. Kiek daug įkvėpimo gavome iš šių vizitų!
Ši galimybė užmegzti ryšius davė ir apčiuopiamų rezultatų. Per vizitą užmegzti ryšiai suteikė galimybę grupei jaunuolių kartu su mokytoja iš „Gravitas“ mokyklos dalyvauti jaunimo mainuose Vengrijoje. Taip pat, po šio vizito, „Inovatyvi karta“ atstovai ne kartą lankėsi jaunimo centruose, kur dalytasi informacija apie„Erasmus+“ galimybes. Šis vizitas atvėrė daug naujų kontaktų, pažinčių ir sukūrė galimybę ateities bendradarbiavimui.
Daugiau informacijos IEŠKOTI ČIA
VšĮ „Inovatyvi karta“ vadovė Raminta Rusovičiūtė